Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

Piotr T. Ruta

  • Branża:Trener, coach, konsultant, negocjator, mówca motywacyjny
  • Doświadczenie:Ponad 20 lat doświadczenia

Wykładowca na Studiach Podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Uniwersytecie Łódzkim.

Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 2004 roku jest też członkiem The Chartered Institute of Marketing i Communication Managerem Komitetu CIM Poland zarządzającego tą organizacją na terenie Polski. Ukończył Akademię Junior Chamber Poland oraz specjalistyczne kursy Best Practices for Inwestor Relations Professionals. Członek Klubu MBA Wyższej Szkoły Zarządzania / The Polish Open University.
Od 1994 roku doradza i szkoli jako trener miękkich umiejętności menedżerskich oraz niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie. Jako mówca motywacyjny ma duże doświadczenie w wystąpieniach publicznych na konferencjach i seminariach. Coach z ponad 10 letnią praktyką. Prowadzi sesje coachingowe zgodnie ze standardami ICF (International Coach Federation)

Łączy wiedzę i praktykę z obszaru umiejętności menedżerskich, komunikacji, PR oraz HR. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta, zarządzania zespołami, procesów komunikacji, marketingu, public relations, social media, autoprezentacji i wystąpień publicznych, etykiety biznesowej oraz narzędzi wykorzystywanych w trakcie powyższych działań. Certyfikowany konsultant narzędzi psychometrycznych m.in.: Extended DISC® i Success Insights. Zajmuje się także problematyką innowacyjności i leadership. Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie. Zarządzał zespołami, produktami i projektami. Wprowadził m.in. na polski rynek holding 3 spółek doradztwa personalnego. Ma na swoim koncie liczne publikacje w prasie branżowej wydawnictwach książkowych oraz elektronicznych.

Szkolił między innymi przedstawicieli firm usługowo handlowych:
Alior Bank, Allianz Bank Polska, Accenture Sp. z o.o, Avon Cosmetics Polska, Avon Operations Polska Sp. z o.o., Bank BPH, Banku Spółdzielczy w Nowym Stawie, Bank Zachodni WBK, Bank Millennium, Browar Okocim S.A., Coca – Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Dr Irena Eris, Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, FERRING PHARMACEUTICALS B.V., Grupa Żywiec S.A., Henkel, Lug Light Factory, Grupa L’Oréal, Microsoft, NESTLE POLSKA S.A., Operator ARP, Philip Morris Polska S.A., Proctor & Gamble, Renault Polska, ROSSMANN SDP Sp. z o.o., Sandvik Mining and Construction, Tesco Polska Sp. z o.o., TUI Poland Sp z o .o., Unilever Polska SA, Volkswagen Bank Polska.
Szkolił między innymi przedstawicieli takich firm produkcyjnych jak: 3M Poland Sp. z o.o, Alstom Power. Sp. z o. o., Antalis Poland Sp. z o.o, ArcelorMittal Poland S.A., Budimex S.A., BP Polska, Bruss Polska, Browar Okocim S.A., British American Tobacco Polska Trading, Ciech S.A., Coca – Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Danfoss Sp. z o.o., Dekorglass, Dr Irena Eris, Elektrociepłownie Wybrzeże S.A., Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, Faurecia Automotive Polska Sp. z o.o., G.EN. GAZ ENERGIA S.A., Grupa Selena FM S.A., Grupa Kęty, Grupa Żywiec S.A., Henkel, Hochtief Polska Sp. z o.o., International Paper Kwidzyn Sp. z o.o., LUG S.A. Michelin Polska S.A., Microsoft Sp. Z o.o., MICHELIN Polska, NESTLE POLSKA S.A., Perła – Browary Lubelskie S.A., PGNiG S.A., PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., Philip Morris Polska S.A., Philips Lighting, Proctor & Gamble, Renault Polska, SKF Polska, Siemens, S&T Services Polska, Sandvik Mining and Construction, ThyssenKrupp Xervon Polska, UNIBEP S.A., Węglokoks S.A., VDS Chełm i innych.

GŁÓWNE OBSZARY TEMATYCZNE

  • Sprzedaż i zarządzanie sprzedażą
  • Negocjacje (w zamówieniach publicznych, zakupowe, międzynarodowe itp.)
  • Perswazja i wywieranie wpływu
  • Przywództwo, leadership i kierowanie
  • Motywowanie i zarządzanie zespołem
  • Coaching jako styl zarządzania
  • Rozmowy oceniające i oceny okresowe
  • Rekrutacja i selekcja
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
  • Public Relations i budowanie wizerunku osoby, firmy instytucji
  • Employer branding
  • Personal branding
  • Marketing, Zintegrowana Komunikacja Marketingowa, Nowoczesne Narzędzia Marketingowe
  • Social Media, Wykorzystanie portali społecznościowych w PR
  • Analizy biznesowe, analizy mikro i makrootoczenia przedsiębiorstw
  • Efektywna komunikacja, Komunikacja interpersonalna i wewnętrzna
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Asertywność
  • Obsługa Klienta, Telemarketing
  • Standardy etykiety biznesowej i dyplomacji, komunikacja międzykulturowa
  • Dress code i Protokół Dyplomatyczny
  • Kreatywność, innowacyjność i rozwiązywanie problemów
  • Mediacje, Rozwiązywanie konfliktów, Podejmowanie decyzji
  • Diversity Management, czyli wygrywanie różnorodnością pracowników
  • Moderowanie spotkań
  • Etyka w biznesie, Społeczna odpowiedzialność biznesu – CSR, Kodeks Etyczny
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Informacja i promocja w zakresie funduszy unijnych
  • Zarządzanie stresem i techniki relaksacyjne, trening antystresowy, Inteligencja emocjonalna
  • Zarządzanie czasem
  • Zarządzanie zmianą
  • Coaching
  • Profile osobowościowe i narzędzia psychometryczne
  • Warsztaty team building – Etykieta biznesowa, moda i budowa wizerunku, Komunikacja z osobami o różnych typach osobowości
  • Szkolenia dla trenerów
  • Szkolenia w formie kompendium dla Asystentek, menedżerów, HR itp.

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl