Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

Adrian Tomaszewski

praktyk reklamy i marketingu, „frontowiec”

Doświadczony szkoleniowiec. Przez lata pracował w agencjach jako copywriter, senior copywriter, projektant. Od kilku lat prowadzi własne studio komunikacji marketingowej, którego motto brzmi: tworzymy reklamę – wspieramy sprzedaż. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą przede wszystkim sprzedaży i zarabianiu pieniędzy, a nie wygrywaniu festiwali.

Specjalizuje się w poniższych tematach:

  • projekty ATL i BTL – planowanie i realizacja;
  • strategia komunikacji/komunikacja marketingowa – planowanie i realizacja;
  • zarządzanie procesem prac nad projektami marketingowymi;
  • szkolenia, warsztaty marketingowe i reklamowe;
  • projektowanie materiałów promocyjnych oraz systemów identyfikacji wizualnej – biegła znajomość narzędzi Adobe i Corel;
  • copywriting – teksty wizerunkowe, sprzedażowe, nazwy marketingowe;
  • organizowanie i prowadzenie pracy grupowej: warsztatów, sesji kreatywnych, burz mózgów;
  • współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami freelancerami, fotografami itp.;
  • gruntowna wiedza z zakresu komunikacji marketingowej i psychologii reklamy.

DOŚWIADCZENIE (praca i współpraca): Ogilvy, Young & Rubicam, IQ Marketing, Genero, K2, Red8, LINK4, Helion i in.

ZREALIZOWANE PROJEKTY m.in. dla:  Allianz, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Generali, KFC, Legg Mason, Mastercook, Masterfoods, Porsche, Philip Morris i in.

 

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl