Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

WYSOKA POZYCJA W WYSZUKIWARKACH INTERNETOWYCH – JAK JĄ OSIĄGNĄĆ WYKORZYSTUJĄC CONTENT MARKETING

Kategoria:

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z najnowszymi wytycznymi Google oraz zasadami Content Marketingu, który obecnie staje się kluczowym czynnikiem w pozycjonowaniu stron internetowych.

Korzyści ze szkolenia

Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności pozwalające na prowadzenie skutecznych działań związanych z pozycjonowaniem stron internetowych oraz osiąganiem maksymalnych rezultatów pozycjonerskich oraz promocyjnych przy wykorzystaniu najnowszych wytycznych Google.

Adresaci szkolenia

• osoby samodzielnie pozycjonujące strony www, 
• webmasterzy, 
• właściciele firmy SEO, którzy chcą zgłębić swoją wiedzę, 
• osoby zainteresowane tematyką marketingu internetowego.

 
Program

1. Wytyczne Google – co brać pod uwagę?

a. Content Marketing: atrakcyjne treści na stronie www – kluczowy czynnik mający wpływ na pozycję w wyszukiwarce: 
• Skuteczne treści na stronie www – zasady tworzenia. 
• O czym pisać aby sprzedać? 
• Odpowiednie rozmieszczenie treści na stronie www. 
• Słowa kluczowe zamieszczane w treści jako wyznacznik pozycjonowania. 
• Treść o niskiej jakości dla Google – czyli jaka? 
•  Strony www, które poprawnie prowadzą Content Marketing – przykłady oraz analiza. 
• Promowanie i rozpowszechnianie treści poza stroną www.

b. Optymalizacja – niezbędne działania, mające wpływ na wysoką pozycję strony www: 
• Roboty wyszukiwarki Google – jak zapewnić im odpowiednią dostępność strony? 
• Kluczowe elementy strony www, które są konieczne w zdobyciu wysokiej pozycji 
• w wyszukiwarce. 
• Wewnętrzne linkowanie strony – na czym polega?

c. Linkowanie – sposób na budowanie wysokiej pozycji strony www w wyszukiwarce 
• Prywatne zaplecze linków – jak je zbudować? 
• Disavow tool – jak uniknąć miejsc określonych przez Google jako niebezpieczne? 
• Śledzenie efektów linkowania 
• Linki ze stron zewnętrznych – co zrobić, aby linkowano do naszej strony www?

2. Aktualizacje algorytmu Google.

• Zmiany w algorytmie Google – jak je śledzić i interpretować? 
• Jaki wpływ mają zmiany w algorytmie dla dotychczas pozycjonowanej strony www? 
• Algorytm: Panda, Pingwin i Koliber – czym są oraz jak ustrzec się przed ich negatywnymi skutkami? 
• Jakie umieszczać treści na stronie aby odpowiadały, aktualnym wytycznym Google?

3. Kary i ograniczenia w widoczności Google

• Na czym polegają kary Google? 
• Po czym rozpoznać, że strona www została ukarana przez Google? 
• Zdejmowanie kary ręcznej – działania naprawcze.

Cena: 650 pln + 23% VAT

Kontakt

Iwona Kwiatkowska
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Partner

 

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl