Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

JAK WYGRAĆ Z „RYNKIEM PRACOWNIKA” – CZYLI POZYSKAĆ I ZATRZYMAĆ SPECJALISTÓW W FIRMIE?

Kategoria: , ,

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

Cel szkolenia:

Coraz więcej firm i branż ma problem z tzw. „rynkiem pracownika” – trudno znaleźć im odpowiednich specjalistów, a na doświadczonych fachowców czyha konkurencja.  Konsultanci agencji rekrutacyjnych narzekają, że często dzwoniąc do upatrzonego specjalisty z ofertą pracy, nie mają nawet szans jej przedstawić, jeśli na wstępie jasno nie określą poziomu wynagrodzenia u potencjalnego pracodawcy.  Ponieważ z „rynkiem pracownika” będziemy mieli do czynienia także w najbliższych latach, warto zastanowić się, czy pieniądze to jedyny motywator i poznać różne możliwości, które będą „magnesem” dla kandydatów oraz „złotą klatką” dla naszych kluczowych specjalistów.

 

Korzyści dla Uczestników:

  • Poznanie sposobów budowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy oraz możliwości pozyskiwania kandydatów.
  • Uzyskanie wiedzy nt. różnych form motywowania dostosowanych do indywidualnych potrzeb pracowników.
  • Zaznajomienie z zasadami tworzenia programów retencyjnych, mających na celu długoterminowe związanie kluczowych specjalistów z firmą.
  • Szkolenie poprowadzi konsultant-praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zakresie doskonalenia procesów zarządzania kadrami w firmach, były dyrektor agencji doradztwa personalnego.

 

Istnieje również możliwość zamówienia szkolenia w formule zamkniętej lub praktycznych 2-3 dniowych warsztatów prowadzonych przez naszych ekspertów (szkolenie + konsultacje dla kadry kierowniczej/specjalistów HR)

 

Adresaci szkolenia:

Członkowie zarządu, kadra kierownicza oraz specjaliści HR

 

Metody szkoleniowe:          

Wykład, przykłady i analizy przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane

PROGRAM

  1. Sekrety skutecznej rekrutacji
  • Formy poszukiwań i docierania do kandydatów zależnie od rodzaju stanowiska
  • Ogłoszenie o pracę – jak je przygotować, aby dotrzeć do grupy docelowej?
  • Budowanie wizerunku atrakcyjnego pracodawcy – na czym polega?
  • Rozpoznawania motywacji kluczowych specjalistów oraz tworzenie indywidualnej oferty pracy.
  • Możliwe błędy w procesie rekrutacji i obszary ryzyka.

 

  1. Motywowanie i wynagradzanie
  • Motywacyjna rola systemów wynagrodzeń – kierunki zmian
  • Złote zasady skutecznej motywacji finansowej
  • Świadczenia dodatkowe – płacowe i pozapłacowe
  • Systemy kafeteryjne w praktyce
  • Zasady tworzenia skutecznych systemów motywacyjnych dla różnych grup pracowników
  • Pokolenie Y – wyzwanie dla przełożonych

 

  1. Programy retencyjne
  • Identyfikacja szczególnie cennych dla firmy pracowników – menedżerów, kluczowych specjalistów i talentów
  • Analiza indywidualnych motywacji i potrzeb kluczowych pracowników
  • Zasady budowy indywidualnych systemów motywacyjnych obejmujących różne obszary m.in.

–   wynagradzanie, premiowanie i świadczenia dodatkowe

–   rozwój zawodowy

–   uznanie i prestiż

–   elastyczność pracy

–   samodzielność i odpowiedzialność

–   relacje wewnętrzne

  • Prawne możliwości zatrzymania pracownika w firmie oraz przejścia do konkurencji.
  • Zarządzanie ryzykiem w przypadku złożenia wypowiedzenia przez kluczowego pracownika.

 

Cena: 740 pln + 23% VAT

Kontakt

Katarzyna Gietka
tel. 22 162 79 63
kom. 668 326 022
katarzyna.gietka@kdkinfo.pl

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl