Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Kategoria:

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

„…. Wprowadzenie nowego produktu na rynek to jedna z form rozwoju firmy. Dopasowanie asortymentu przedsiębiorstwa do zmieniających się potrzeb klienta lub podążania za rozwojem nowych technologii wpływa na wzrost przychodów. Statystyki wskazują, że większość wprowadzonych nowych produktów na rynek umiera. Powodem jest błąd przy jego przygotowaniu i/lub promocji i/lub dystrybucji czy ustalaniu poziomu ceny. Znajomość prawidłowego procesu wprowadzenia nowego produktu na rynek z pewnością przyczyni się do jego sukcesu rynkowego oraz oczekiwanych wzrostów zysków firmy. „

Program szkolenia

1. Nowy produkt – definicje i rodzaje

2. Proces opracowywania nowego produktu

Poszukiwanie pomysłów na nowy produkt:

  • analiza potrzeb klientów: badania usage & attitude, reklamacje, internet, wywiady kwestionariuszowe, praca jako handlowiec, badanie satysfakcji klientów
  • architektura produktu/ pozycjonowanie produktu
  • metody generowania pomysłów/ tworzenie koncepcji produktów/ koncept produktu

Analiza ekonomiczna

  • trójnóg cenowy: perspektywa producenta, perspektywa konkurencji, perspektywa klienta
  • metody ustalania ceny: narzut, marża, zwrot docelowy, wartość postrzegana
  • różnicowanie ceny: kanał dystrybucji, segmenty klientów
  • analiza rentowności/ estymacja popytu / rachunek Zysków i Strat

Selekcja pomysłów na nowy produkt:

  • metoda 9 x TAK
  • błędy selekcji

Realizacja / badanie prototypów, ceny i komunikacji marketingowej

  • badania marketingowe: typy i charakterystyka
  • zagadnienia do badań marketingowych

Komercjalizacja/ urynkowienie

  • korzyści dla klienta i kanału dystrybucji
  • kampania promocyjna – kreacja
  • kampania promocyjna – media plan
  • dystrybucja numeryczna i ważona

Ewaluacja

  • analiza wskaźnikowa
  • diagram Ishikawy – diagram błędów

3. Cechy udanego produktu – hitu rynkowego

4. Przyczyny niepowodzeń rynkowych niektórych nowych produktów

 

Prowadzący:

Trener-praktyk z 13 letnim doświadczeniem biznesowym i blisko 6 letnim doświadczeniem szkoleniowym. Posiada doświadczenie korporacyjne oraz pracy i współpracy z polskimi przedsiębiorstwami o różnym poziomie rozwoju. Specjalizuje się w zakresie: wyznaczania kierunków rozwoju i programów ich realizacji, opracowywania planów promocji i ich wdrażania, tworzenia pozytywnego wizerunku organizacji, opracowywania koncepcji nowych produktów i ich wprowadzania na rynek, tworzenia i utrzymywania trwałych relacji z klientami. Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleń.
 

Cena: 1390 pln + 23% VAT

Kontakt

Aneta Korczak
tel. 604 455 182
aneta.korczak@kdkinfo.pl

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl