Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

WEBWRITING I CONTENT MARKETING – SKUTECZNA PROMOCJA W INTERNECIE

Kategoria:

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

Cel szkolenia

• umiejętność wykorzystywania modelu postrzegania treści w Internecie, 
• poznanie najważniejszych narzędzi copywritera, 
• znajomość zasad tworzenie treści do Internetu (webwriting), 
• znajomość podstawowych technik perswazji, 
• umiejętność identyfikacji realnych potrzeb odbiorców, 
• umiejętność praktycznego wykorzystywania rodzajów content marketingu, 
• umiejętność zarządzania treścią w Internecie, 
• umiejętność precyzowania docelowej grupy odbiorców, 
• umiejętność posługiwania się narzędziami e-marketingu.

Korzyści ze szkolenia

• prowadzenie skutecznej komunikacji marketingowej, 
• prowadzenie narracji dostosowanej do profilu grupy docelowej, 
• tworzenie komunikatów dostosowanych do realnych oczekiwań odbiorców, 
• budowanie społeczności konsumenckiej wokół marki, 
• tworzenie contentu skupiającego uwagę odbiorców, 
• tworzenie treści skupiających uwagę potencjalnych klientów, 
• budowanie unikalnego wizerunku firmy za pomocą wartościowego contentu, 
• komunikowanie o marce przez pryzmat korzyści dla klienta, 
• budowanie strategii content marketingowej.

Adresaci szkolenia

Managerowie, specjaliści ds. marketingu (e-marketingu), specjalistów ds. promocji, specjaliści PR (ePR), właściciele firm i przedsiębiorcy, w tym również: 
• osoby odpowiedzialne za tworzenie materiałów reklamowych, 
• osoby odpowiedzialne za realizację kampanii marketingowych, 
• osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy, 
• osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie nowych klientów i podtrzymywanie relacji ze stałymi, 
• osoby odpowiedzialne za całokształt komunikacji marketingowej.

 
Program

1. Copywriting – pracownia słowa.

a. Warsztat copywritera. 
• Co pisać? Poznaj najważniejsze rodzaje treści. 
• Dla kogo pisać? Poznaj odbiorców swoich komunikatów. 
• Jak tworzyć? Poznaj najważniejsze zasady copywritingu. 
b. Narzędzie sprzedaży i kreowania wizerunku. 
• Copywriting sprzedażowy – teksty, które zwiększą szansę sprzedaży. 
• Copywriting wizerunkowy – teksty, które budują wizerunek marki.

2. Webwriting – dziennikarstwo internetowe.

• Struktura treści – czyli co się czyta w Internecie. 
• Skanowanie treści – czyli jak czytają internauci. 
• Tytuł, lead, nagłówki – czyli jak zbudować tekst. 
• Krótko, treściwie i zachęcająco – czyli KISS, AIDAS i inne techniki perswazji. 
• Neuromarketing – czyli jak kształtować proces komunikacji.

3. Content marketing – twórczo i oryginalnie.

• Content Marketing a Inbound Marketing. 
• Narzędzia content marketingu. 
• Kanały komunikacji – owned, paid i earned media. 
• Korzyści działań contentowych. 
• Storytelling – jak marki opowiadają swoje historie?

4. Strategia Content Marketingu – klucz do sukcesu.

• Najważniejsze elementy warunkujące skuteczność. 
• Cele – założenia contentowe. 
• Persona – idealny odbiorca komunikatu. 
• Harmonogram – plan i kalendarz redakcyjny.

Cena: 650 pln + 23% VAT

Kontakt

Iwona Kwiatkowska
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Partner

 

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl