Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

Wczoraj kolega – dziś podwładny czyli nowo mianowany manager

Kategoria:

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

PODCZAS  TYCH  WARSZTATÓW:

  • dowiesz się jak z członka zespołu stać się jego kierownikiem
  • uporządkujesz i rozszerzysz swoją wiedzę nt. kompetencji i umiejętności które w szczególności będą odpowiedzialne za taką transformację
  • zdefiniujesz trudne obszary w nowej roli i poznasz skuteczne narzędzia adekwatne do nowych wyzwań
  • dowiesz się jakie warunki muszą być spełnione po Twojej stronie, aby Twój dotychczasowy kolega uznał Cię za szefa – jakie zachowania powinieneś kategorycznie wyeliminować, a jakie stosować wobec podwładnych, jeśli awansowałeś i zarządzasz osobami, które kiedyś były Ci równorzędne
  • określisz jak w praktyce znaleźć balans między postawą wspierającą a wymagającą? 

 

Program:

MODUŁ  I/ SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

  • Cechy efektywnego zespołu i zasady efektywnej pracy w grupie
  • Przywództwo – istota/ Autorytet – jak go budować  i utrzymać
  • Style kierowania zespołem – Model  ZARZĄDZANIA COACHINGOWEGO
  • (cztery poziomy rozwoju Pracownika – dostosowanie stylu)
  • Podstawowe funkcje lidera zespołu/ managera
  • Zasady efektywnego komunikowania się w zespole

MODUŁ II/ Sztuka asertywnej komunikacji z podwładnymi/ w biznesie

  • Czym jest asertywność?/ cele komunikacyjne
  • 4 postawy na skalach asertywności (asertywna/ uległa/ agresywna/ manipulacyjna) – charakterystyki/ autodiagnoza
  • Ja idealne i ja realne w kontekście asertywności
  • Poczucie wartości jako najważniejszy element asertywności
  • Umiejętności asertywne:
  • Asertywna odmowa (4 poziomy)
  • Asertywna prośba
  • Asertywna pochwała
  • Asertywna reakcja na krytykę
  • Asertywny styl prowadzenia rozmów
  • Konstruktywna krytyka
  • Asertywność w komunikacji jako podstawowe narzędzie zapobiegania i rozwiązywania konfliktów 

MODUŁ III/ DELEGOWANIE UPRAWNIEŃ I POWIERZANIE ZADAŃ/ ZARZĄDZANIE PRZEZ DELEGOWANIE

  • Istota procesu/ wyznaczniki efektywności i podstawowe cele delegowania/ Co? Komu? Jak delegować?/ Jak skutecznie kontrolować delegowane zadania?
  • Schemat skutecznej rozmowy/ spotkania delegacyjnego
  • Model SMARTER efektywnego wyznaczania celów indywidualnych i zespołowych
  • Typowe błędy w delegowaniu 

MODUŁ IV/ EFEKTYWNE MOTYWOWANIE  INNYCH

  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Prawa motywacji – praktyczne zastosowania/ Poziomy odniesienia – proporcje
  • Czynniki motywacyjne vs. elementy higieny
  • Podstawowa zasada psychologii zachowań ludzkich – RRR
  • Zasada PODWYKON/ WYKON/ NADWYKON 

 

Cena: 1390 pln + 23% VAT

Kontakt

Aneta Korczak
tel. kom. 604 455 182
aneta.korczak@kdkinfo.pl

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl