Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

Reklamacje. Obsługa klienta w procesie reklamacji

Kategoria: ,

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

KORZYŚCI:

Umiejętność rozpoznania typowych postaw klientów podczas rozmowy reklamacyjnej
Znajomość najważniejszych reguły rozmów reklamacyjnych, dzięki którym można wybrnąć z trudnych sytuacji.
Wiedza jak wzmocnić swoją skuteczność poprzez świadome stosowanie technik komunikacyjnych.
Świadomość na czym polega i z jakich elementów składa się proces reklamacji
Znali aspekty prawne związane z reklamacja i gwarancją.
Posiadali dokumenty certyfikujące odbycie szkolenia windykacyjnego.

SZKOLENIE JEST DEDYKOWANE DLA:

  • Pracowników działów obsługi klienta
  • Kierowników zarządzających zespołem
  • Osób prowadzących działalność gospodarczą a spotykającymi się z zatorami płatniczymi.

WPROWADZENIE DO SZKOLENIA:

W dzisiejszym świecie walka o klienta niebyła nigdy dotąd tak agresywna.
Jedną ze strategii rozwoju firm jest „obsesyjna dbałość o klienta, obserwowana u największych graczy na rynku.
Kluczowym elementem tej gry jest chwila, w której klient testuje lojalność usługodawcy czy sprzedawcy.
Reklamacja może okazać się metodą na budowanie długotrwałych relacji z klientem.
Zapraszamy na szkolenie, które pokaże jak zadbać o klienta w tej trudnej dla niego i firmy sytuacji.

PROGRAM 

  1. Rola „reklamacji” w firmie
    • Poziomy reakcji na negatywne doświadczenie
    • Dlaczego większość klientów nie składa reklamacji
    • analiza typowych modeli i form obsługi reklamacji
    • osobiste ( warsztat praktyczny)
    • pisemne ( warsztat praktyczny)
  2. Reklamacja w organizacji nastawionej na klienta
    • kultura organizacji a reklamacje
    • etapy w procesie przyjmowania reklamacji
    • Reklamacja ustna techniki prowadzenia rozmowy z klientem
    • Tworzenie kultury sprzyjającej reklamacjom jako narzędzie CRM
  3. Reklamacja w firmie jako prezent od klienta
    • rola obsługi reklamacji w zdobywaniu lojalności klienta
    • czym jest reklamacja dla firmy?
    • dlaczego nie lubimy reklamacji?
    • reklamacja – informacja na temat jakości obsługi klienta
    • Reklamacja odpowiadanie w formule prezentu
  4. Pozycja klienta w procesie reklamacyjnym
    • prawa i obowiązki konsumenta
    • tryb zgłaszania reklamacji
    • ocena oczekiwań klienta związanych ze zgłaszanym problemem
    • Prawne aspekty sprzedaży konsumenckiej i obrotu biznesowego
    • Prawne aspekty gwarancji i rękojmi
  5. Podsumowanie szkolenia
    • pytania , ewaluacja, certyfikaty

 

Cena: 1390 pln + 23% VAT

Kontakt

Aneta Korczak
tel. 604 455 182
aneta.korczak@kdkinfo.pl

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl