Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

Reklamacje i dochodzenie roszczeń (spedycja i transport drogowy)

Kategoria:

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

CELE SZKOLENIA

Powiemy jak składać reklamacje u przewoźnika i spedytora, jak sporządzić „protokół o stanie przesyłki” i czym się różni „złożenie zastrzeżeń do towaru” od „reklamacji”.

SZKOLENIE SKIEROWANE DO

Doskonałe szkolenie dla logistyków, handlowców oraz osób korzystających z usług spedytora i przewoźnika.

PROGRAM 

  1. Umowa spedycji
    • podstawy prawne umowy spedycji
    • zlecenie spedycyjne, podstawowe błędy – jak to robić poprawnie
    • odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie zlecenia oraz za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru oraz za opóźnienie w dostawie
    • kiedy spedytor odpowiada jak przewoźnik chociaż przewoźnikiem nie jest i nie miał takiego zamiaru
    • składanie reklamacji do spedytora – kto, kiedy i w jakiej formie
  2. Ubezpieczenia
    • ubezpieczenie OC Spedytora – co daje a czego nie daje takie ubezpieczenie
    • ubezpieczenie OC Przewoźnika
    • ubezpieczenie CARGO – argumenty za i przeciw, na co zwracać uwagę
    • „pułapki” w ubezpieczeniach – co musisz wiedzieć aby w ogóle skorzystać z ubezpieczenia
    • Przykłady praktyczne
  3. Umowa przewozu (Konwencja CMR i Prawo przewozowe)
    • podstawy prawne
    • „zlecenie transportowe” – czyli „umowa przewozu”? To nie to samo.
    • Przykłady poprawnych i złych klauzul umownych – dobra umowa to podstawa skutecznej reklamacji.
    • list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna a także informacyjna
    • obowiązki stron umowy przewozu: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy
    • jaką rolę spełnia spedytor w procesie przewozu
    • jak się zachować gdy dochodzi do utraty, ubytku czy uszkodzenia towaru
    • protokół o stanie przesyłki – jak go robić prawidłowo.Przykłady błędów i skutków źle sporządzonych protokółów
    • składanie reklamacji do przewoźnika: poprawna forma, terminy, kto jest upoważniony
    • formularze reklamacyjne

 

Cena: 1390 pln + 23% VAT

Kontakt

Aneta Korczak
tel. 604 455 182
aneta.korczak@kdkinfo.pl

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl