Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

POZYCJONOWANIE STRON WWW

Kategoria:

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

Wymagania: znajomość HTML

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktykami stosowanymi przez wyszukiwarki (głównie Google). Uczestnicy nauczą się użytecznego dobierania słów kluczowych, zarządzania treścią na stronie oraz linkami. Kurs ma na celu pokazanie, możliwości promowania stron w sieci.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności i wiedzę pozwalająca zdefiniować potrzeby związane z pozycjonowaniem stron w Internecie.

Metody

Kurs prowadzony jest nowoczesnymi, interaktywnymi metodami, z użyciem projektora multimedialnego, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników. Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki (case studies). Zajęcia, pomimo prezentowania złożonej wiedzy merytorycznej, prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanej wiedzy przez każdego uczestnika szkolenia. Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych.

Szkolenia  mają charakter warsztatów, zawierających praktyczne ćwiczenia przy komputerach. Zapewniamy sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem.

 
Program

1. ZASADY DZIAŁANIA WYSZUKIWARKI GOOGLE
– Synchronizacja, data centers, inwersja i wersje językowe Google
– Pozycjonowanie w zagranicznym Google
– Dlaczego nie warto kierować się PageRankiem
– 6 zastosowań przekierowań
– Ekspresowe pozycjonowanie w 1 dzień?
– Analizowanie strony www

2. DOBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH

3. ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ
– Polecenia dla robota
– Sposób redagowania tytułu
– Obalanie mitów
– Optymalna zawartość strony
– Rozmieszczenie słów kluczowych
– Kreatywne zarządzanie słowami kluczowymi na stronie

4. ARCHITEKTURA STRONY
– Zarządzanie obiektami (obrazki, linki, animacje)
– Adresowanie i linkowanie podstron
– 14 najczęstszych błędów w pozycjonowaniu

5. POZYCJONOWANIE STRONY WE FLASHU

6. ZARZĄDZANIE LINKAMI
– Zasady optymalizacji linku
– Dobór stron do linkowania
– Zasada I anchora
– Zasada AA
– Zdobywanie dodatkowych stałych linków
– Metoda 5 x 5
– SEO copywriting
– Budowa zaplecza
– Pozycjonowanie a pliki PDF

7. POZYCJONOWANIE SZEROKIE
(pozycjonowanie 2 adresów z jednej domeny wyświetlanych w Google bezpośrednio jeden pod drugim – niższy link po tabulacji

8. DODATKOWE LINKI DO PODSTRON
Tworzenie i zarządzanie linkami do podstron w wynikach Google.
Przykład: http://www.google.pl/search?q=eurobrand&hl=pl

9. REJESTRACJA STRON W KATALOGACH
– Zalety
– Optymalizacja treści do rejestracji
– Omówienie zasad rejestracji w najważniejszych katalogach
– Czynniki negatywne

10. INNE NOWE CZYNNIKI
Nowe czynniki (nie związane bezpośrednio z SEO) wpływające od niedawna na pozycję stron.

11. TECHNIKI KONTROWERSYJNE

12. ANALIZA KONKURENCJI
– Analiza konkurencyjności fraz
– Analiza działań pozycjonerskich konkurentów
– Podgląd linków (ukrywanych przez Google) pozycjonujących konkurentów
– Sprawdzanie czy konkurencja pozycjonuje się przez przekierowania

13. CZYNNIKI CHRONEMICZNE
Harmonogram działań.

14. ĆWICZENIA PRAKTYCZNE

15. PROGRAMY UŁATWIAJĄCE POZYCJONOWANIE

Cena: 1390 pln + 23% VAT

Kontakt

Iwona Kwiatkowska
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Partner

 

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl