Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

Plan marketingowy

Kategoria:

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

„….. Plan marketingowy to mapa z nawigacją dla firmy. Mapa ta obejmująca strategię działania w zakresie marketingu mix 7P. Swojego czasu powiedział Benjamin Franklin, prezydent USA, „Czas to pieniądz”. Czy więc nie lepiej zamiast tracić czas i pieniądze na testowanie różnych przedsięwzięć marketingowych, uczyć się na błędach innych? Jeśli myślisz tak samo to te zajęcia są właśnie dla Ciebie! Podczas warsztatów stworzysz swój Plan Marketingowy, bazujący na wiedzy i doświadczeniu liderów rynkowych.”

Program szkolenia

1. Analiza sytuacji firmy wg. SWOT

  • mocne strony, słabe strony = >analiza zasobów firmy materialnych i niematerialnych
  • szanse, zagrożenia =>analiza PEST i 5 sił PORTERA
  • przewagi konkurencyjne
  • alianse strategiczne

2. Marketing mix 7 P

  • Product (ang.) — Produkt: korzyści dla klienta
  • Promotion (ang.) — Promocja: komunikacja z klientem
  • Price (ang.) — Cena: koszty zakupu dla klienta
  • Placement (ang.) — Dystrybucja: wygoda zakupu dla klienta
  • People (ang.) — Personel: jakość obsługi klienta
  • Process (ang.) — Proces: szybkość realizacji zlecenia
  • Physical evidence (ang.) — Świadectwo materialne: dowody jakości

3. Strategia marketingowa

  • relacja cena-jakość
  • relacja produkt-rynek
  • relacja cena-promocja
  • pozycja konkurencyjna
  • strategia PUSH i PULL
  • wskaźniki sprzedażowe i marketingowe
  • zasada SMART i SMARTER wyznaczania celów strategii marketingowej
  • filary i cechy skutecznej strategii marketingowej

4. Plan marketingowy

  • metoda karteczkowa tworzenia planu marketingowego „szytego na miarę”

Prowadzący:

Trener-praktyk z 13 letnim doświadczeniem biznesowym i blisko 6 letnim doświadczeniem szkoleniowym. Posiada doświadczenie korporacyjne oraz pracy i współpracy z polskimi przedsiębiorstwami o różnym poziomie rozwoju. Specjalizuje się w zakresie: wyznaczania kierunków rozwoju i programów ich realizacji, opracowywania planów promocji i ich wdrażania, tworzenia pozytywnego wizerunku organizacji, opracowywania koncepcji nowych produktów i ich wprowadzania na rynek, tworzenia i utrzymywania trwałych relacji z klientami. Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleń.
 

Cena: 1390 pln + 23% VAT

Kontakt

Aneta Korczak
tel. 604 455 182
aneta.korczak@kdkinfo.pl

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl