Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

MICROSOFT EXCEL POZIOM ZAAWANSOWANY – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO W BIZNESIE

Kategoria: ,

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu przekazanie zaawansowanej wiedzy na temat wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS Excel w codziennej pracy. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę na temat zaawansowanych funkcji aplikacji m.in. umiejętność zaawansowanej obróbki danych w arkuszu, generowania wykresów. Będą potrafili pracować z wieloma arkuszami i tworzyć zaawansowane formuły. Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy naucza się samodzielnie analizować dane przy pomocy tabel przestawnych oraz wykorzystywać inne źródła danych. Ćwiczenia zapewnią trwałe podniesienie wydajności pracy dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych funkcji MS Excel.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności wykorzystania zaawansowanych możliwości w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel. Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą w stanie zastosować nabyte wiadomości do kreatywnej analizy działalności firmy oraz do budowy złożonych modeli, dzięki którym podejmowanie decyzji będzie oparte o rzetelne i dokładne dane. Poznanie zaawansowanych technik korzystania z programu Microsoft Excel uczyni codzienną pracę łatwiejszą i bardziej efektywną.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił:

• Obsługiwać zaawansowane funkcje arkusza kalkulacyjnego
• Importować i formatować dane na poziomie zaawansowanym
• Wykonywać skomplikowane obliczenia za pomocą formuł i funkcji
• Tworzyć dostosowane do typów danych wykresy
• Zakładać zaawansowane filtry
• Korzystać z szablonów
• Analizować dane za pomocą sum częściowych, tabel przestawnych i symulacji
• Importować i eksportować dane
• Korzystać z pracy online
• Zarządzać zeszytami

Metody

Kurs prowadzony jest nowoczesnymi, interaktywnymi metodami, z użyciem projektora multimedialnego, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników. Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki (case studies). Zajęcia, pomimo prezentowania złożonej wiedzy merytorycznej, prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanej wiedzy przez każdego uczestnika szkolenia.
Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych.

 
Program

• Dane zewnętrzne, typy danych, źródła danych, budowanie kwerend, zapisywanie i edycja kwerend, analiza danych zewnętrznych.

• Technologie pobierania danych ze źródeł zewnętrznych. Import i analiza danych z plików tekstowych do Excela.

• Narzędzia filtrowania, sortowania, sum pośrednich w analizie danych. Elementy formatowania warunkowego. Sprawdzanie poprawności danych (walidacja danych).

• Tworzenie i modyfikowanie tabel przestawnych w oparciu o różne źródła danych.

• Stosowanie tabel przestawnych jako narzędzia analizy danych biznesowych.

• Formatowanie warunkowe w tabeli przestawnej.

• Formatowanie warunkowe, warianty zastosowań.

• Prezentacje danych – wykresy.

• Funkcje w arkuszu MS Excel.

• Funkcje macierzowe, przykłady zastosowań.

• Funkcje bazodanowe, przykłady zastosowań praktycznych, dobór kryteriów, alternatywa i koniunkcja kryteriów.

• Automatyzacja obliczeń za pomocą funkcji budowanych przez użytkownika.

• Optymalizacja rozwiązań złożonych problemów za pomocą dodatku Solver.

• Organizacja pracy z programem Excel.

Cena: 1090 pln + 23% VAT

Kontakt

Aneta Korczak
604 455 182
aneta.korczak@kdkinfo.pl

Partner

 

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl