fbpx

Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

Lider zespołu księgowego

Kategoria: , ,

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

Celem tego szkolenia jest dostarczenie wiedzy, rozwój umiejętności oraz przepracowanie praktycznych narzędzi, aby menedżer zespołu księgowego zasłużył u swoich pracowników na miano prawdziwego Lidera nie tylko z nazwy. W tej niełatwej pracy wykonywanej w warunkach presji czasu, (gdyż wymaga dotrzymywania terminów), gdzie obsługa klientów jest prawdziwym wyzwaniem prowadzenie zespołu dla którego jest się autorytetem, a Przełożonego darzy się zaufaniem i szacunkiem to prawdziwie trudne wyzwanie. Pomożemy Wam w tym.

 

Korzyści ze szkolenia.

Na czele listy korzyści jest w efekcie zmotywowany i mocno zaangażowany zespół, który poświęca się osiąganiu wspólnych celów.  To skuteczny zespół, który realizuje biznesowe cele.

Ku przestrodze jest teza, której nie trzeba udowadniać, mianowicie: „Ludzie przychodzą do pracy do firm, ale odchodzą głównie od menedżerów.”  Poniżej znajdziecie Państwo listę kompetencji, które dzięki naszemu szkoleniu wprowadzicie w życie i będzie mieć satysfakcję z pracy swojej i Waszego zespołu.

 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Lider – rola, znaczenie, odpowiedzialność, misja

   Różnica między robieniem, zarządzaniem a przewodzeniem 
   Aby być Przywódcą nie wystarczy być skutecznym Menedżerem: skuteczny Menedżer + Lider = skuteczność zarządzania
   Dlaczego ludzi podążają za liderem?
   Czym cechuje się Przywódca?
   Kiedy Menedżer staje się Przywódcą?
   Jaki powinien być menedżer, by w oczach pracowników być Liderem

2. Jak postrzegasz siebie jako lidera zespołu?

   Jak traktujesz swój zespół? Test.
   Kiedy Menedżer mam szansę stać się Przywódcą. (Test „Beblina” pokazujący pełnione role w zespole)
   Style kierowania
   Czynniki wpływające na wybór stylu kierowania
   Poziomy Przywództwa oraz drogowskaz Przywódcy
   Zarządzasz jak Przyjaciel czy jak Policjant.? Wybór własnego stylu zarządzania
   Autorytet Szefa. Jak go zbudować i utrzymać?
   Jak się wdrapać i utrzymać na górze przywództwa?

3. Tworzenie zespołu przez Lidera

    Typy osobowości w zespole
    Etapy budowania zespołu
    Przekazanie głównych celów zespołowi

4. Skuteczne motywowanie zespołu – obowiązek lidera

    Zaspokojenie indywidualnych potrzeb
    Motywowanie zespołu
    Kierujesz? Rządzisz? Motywujesz? Motywuj i inspiruj swój zespół, a sięgniesz po sukcesy!

5. Organizowanie pracy swojej i innych osób

    Złodzieje czasu: częste pułapki, w które wpadają menedżerowie
    Działanie aktywne i pasywne
    Planowanie czasu i określanie priorytetów
    Bariery przy rozdzielaniu zadań
    Menedżerskie zaufanie, delegowanie zadań i uprawnień
    Rozdzielenie zadań:, co, komu, jak i kiedy
    Empowerment – czyli mądre, racjonalne dzielenie się władzą

6. Odprawy i spotkania z zespołem

    W jaki sposób odprawy i zebrania zespołu budują współpracę?
    Pozwolić grupie na podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów
    Rozwiązywanie problemów, sporów i konfliktów  w zespole

7. Efektywne relacje w grupie

    Przełamanie barier w komunikacji
    Zapobieganie nieporozumieniom i konfliktom
    Doskonalenie procesu komunikacji

8. Skuteczna komunikacja na usługach Lidera

    Zasady kontraktowania zasad współpracy w relacji Przełożony – Podwładny
    „Feedback”, czyli informacja zwrotna : negatywna i pozytywna   
     Sztuka rozwiązywania sporów i konfliktów
     Umiejętność aktywnego słuchania innych
     Konstruktywna krytyka

9. Coaching – najtrudniejsze a zarazem najskuteczniejsze narzędzie rozwoju własnego zespołu

 10. Asertywność i Empatia atutami dojrzałego Menedżera Przywódcy

11. Narzędziownia Lidera – czym skutecznie posługuję się Lider w swojej codziennej pracy?

12. Lista Dobrych Praktyk Menedżera – Lidera

 

METOGOLOGIA SZKOLENIA:

Szkolenie to ma charakter interaktywny, gdyż w procesie uczenia się oraz zdobywania konkretnych umiejętności, w równym stopniu angażują wszystkich uczestników.

 

W czasie szkolenia, będziemy tworzyć narzędzia dla Menedżerów , poruszając się w obszarach:

  • pozyskiwania i utrwalania wiedzy
  • zdobywania nowych umiejętności
  • rzeczywistej refleksji nad naszymi postawami, które są „matrycami” naszego sukcesu

Szkolenie zaplanowałem tak, aby te 3 obszary tworzyły logiczną całość oraz aby dostarczyły Państwu kompleksowych narzędzi, rozwijając tym samym kompetencje we wspomnianych obszarach.

 

Metody/techniki/narzędzia, stosowane podczas szkolenia:

  • Mini wykłady – w ilości niezbędnej
  • Ćwiczenia w parach/w grupie
  • Przykłady i trudne przypadki z pracy uczestników
  • Case study z archiwum trenera
  • Dyskusje moderowane
  • Testy, które dostarczą Ci niezbędnej wiedzy na własny temat
  • „Energetyzery” – zabawy, które uczą

Cena: 650 pln + 23% VAT

Kontakt

Katarzyna Gietka 
kom. 668 326 022
katarzyna.gietka@kdkinfo.pl

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl