fbpx

Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

Kreatywność w marketingu i reklamie – warsztaty kreatywne

Kategoria:

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

Program

Część 1. PREZENTACJA (Ty: symbol, wartość, idea)
Daj znać o… sobie – czyli wyraź siebie za pomocą idei, symbolu, skojarzenia.
Ćwiczenie z budowania skojarzeń, doboru symboli, kolorów, liczb, form.
Zagadnienia omawiane w związku z ćwiczeniem: znaczenie symboli, kolorów, „grawitacja” w komunikacji wizualnej, kierunki odbioru komunikatu przez widza

Część 2. AKTYWACJA (rozgrzewka z ćwiczeniami)
Kreatywność? Aaale o co chodzi?
Czym jest kreatywność? To po części:
– odwaga
– innowacja
– wyjście poza własny schemat
– … i trudno ją zaplanować („dziś będę kreatywny?”)
Kreatywność w reklamie
– czemu i komu mają służyć pomysły
– cel reklamy – nie zapominaj o tym!

Zrób to – czyli proces kreatywny krok po kroku:
• zbieranie informacji o projekcie
• źródła inspiracji
• insight konsumencki – jak i gdzie go szukać?
• selekcja pomysłów
• przeobrażenie pomysłu na projekt
• pilnowanie celu!

Część 3. AKCJA! (jeszcze więcej ćwiczeń)
Reklamuj idee, a nie rzeczy.
Big idea – co to jest i jak ją znaleźć?

SESJE KREATYWNE:
Konkretne zadania do rozwiązania – praca z briefami kreatywnymi
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Magic is in the product…
Rysuj, szkicuj, notuj – pierwsze skojarzenia i pomysły

BRIEF KREATYWNY – STRATEGIA KOMUNIKACJI W PIGUŁCE – Krok po kroku – co zawiera brief kreatywny i jak z tego korzystać?
• Jaki mamy problem marketingowy?
• Jak reklamuje się konkurencja?
• Kim jest nasz odbiorca? Wykorzystanie narzędzia moodboard.
• Insigt
• Obietnica
• Wsparcie obietnicy
• Ton komunikacji
• Elementy obowiązkowe

Część 4. INSPIRACJA (zakończenie i pomysły na samodzielną pracę)
Przydatne adresy www
Inspirujące książki
Inne źródła: ulica, film, sztuka, otocznie…

Adresaci szkolenia
Specjaliści i menedżerowie marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorcy samodzielnie pracujący nad reklamą swojej firmy.

Cele szkolenia
Doskonalenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych.
Poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.

Korzyści ze szkolenia
Poznanie narzędzi zwiększających skuteczność kreatywnego myślenia.
Inspiracja do tworzenia pomysłów na skuteczniejsze promowanie marki lub firmy.
Solidna dawki twórczej energii pomocna w dalszej pracy.
Zwiększenie niezależności od firm zewnętrznych dostarczających rozwiązania kreatywne.

Cena: 740 pln + 23% VAT

Kontakt

Katarzyna Gietka 
tel. 22 378 26 81
kom. 668 326 022
katarzyna.gietka@kdkinfo.pl

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl