Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

Grafika i DTP w marketingu, czyli jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne.

Kategoria: ,

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

OPINIE UCZESTNIKÓW:

Bardzo fajne, z pewnością wykorzystam w dalszej pracy zawodowej i rozwoju osobistym :). Dziękuje.

Hoop Polska Sp. z o.o.

Bardzo dobrze zorganizowane szkolenie, przystępnie przekazana wiedza przez wykładowcę.

Agencja Reklamowa BASPOL

Bardzo merytorycznie prowadzone szkolenie.

PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Poznanie Adobe Ilustrator – najlepszego na świecie narzędzia do grafiki wektorowej
  • Poznanie Adobe Photoshop – najlepszego na świecie narzędzia do grafiki rastrowej
  • Zamiana na „krzywe”, proof, cromalin, wektor, szparowanie – poznasz te tajemnice!
  • Obniżenie kosztów działania firmy – agencje graficzne kosztują słono! – zrób to sam
  • Efektywniejsza współpraca z agencjami reklamowymi, studiami graficznymi, drukarniami
  • Zwiększenie kompetencji i samodzielności działu marketingu dzięki przybliżeniu umiejętności projektowania i tworzenia i przygotowania do druku

O SZKOLENIU

Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.
 
Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość „słono”.
  • Chcesz obniżyć te koszty?
  • Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją?
  • Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią?
  • A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji?
  • Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne?
Weź udział w TYM szkoleniu!
 
Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów („przed”/”po”), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, księgi identyfikacji wizualnej, błędy i wpadki, szablony briefów (brief dla agencji i brief kreatywny), pomysły, słowniczek…
 

GRUPA DOCELOWA

  • Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji, menedżerowie marki i produktu
  • Przedsiębiorcy samodzielnie zajmujący się przygotowaniem materiałów reklamowo-promocyjnych
  • Osoby zainteresowane grafiką wykorzystywaną w komunikacji marketingowej oraz zagadnieniami DTP (desktop publishing)

CELE SZKOLENIA:

  • Poznanie zagadnień dotyczących estetyki w komunikacji marketingowej
  • Poznanie zagadnień związanych z projektowaniem, przygotowaniem do druku i drukiem
  • Przybliżenie specyfiki pracy agencji reklamowej, studia DTP i drukarni w celu efektywniejszej kooperacji

METODOLOGIA:

Prezentacja przykładów, dyskusja, ćwiczenia, wykłady.

Uwaga:

    • Szkolenie dostępne zarówno w wariancie otwartym, jak też w dedykowanym dla konkretnego klienta – z uwzględnieniem jego branży, firmy i konkretnych warunków.
    • Warsztaty dedykowane mogą być prowadzone z dojazdem do klienta

PROGRAM – DZIEŃ I

  1. Część I – podstawy:
    • Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem
    • Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa
    • Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy, sitodruk): zalety, ograniczenia
    • O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone…
    • Kilka liczb: rozdzielczości obrazu, formaty papieru
    • Pod kolor! Znaczenie kolorów, jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
    • Estetycznie i przejrzyście – podstawy kompozycji i projektowania
    • Symbole, znaczenia, skojarzenia
    • Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
    • Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
    • Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
    • O co chodzi z tymi „spadami”?
    • Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
    • Twarda spacja – czy to boli?
    • Nie ośmieszaj się! Logo w Wordzie, „trzcionki” i inne kwiatki
  2. Część 2 – Adobe Illustrator jest łatwy – oszczędzaj czas pracując szybciej:
    • Główne cele programu
    • Szybkie dostosowanie programu do własnych potrzeb
    • Najczęściej wykorzystywane opcje: tworzenie obiektów, praca z tekstem, grupowanie, łącznie, spawanie, przycinanie
    • Praca z tekstem artystycznym i akapitowym
    • Rysujemy nieregularne kształty (krzywe Beziera)
    • Projektujemy ulotkę
    • Projektujemy plakat
    • Projektujemy symbol graficzny
    • Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, studiami DTP: eksport, import, przygotowanie materiału do druku.

PROGRAM – DZIEŃ II

  1. Część 2 cd. – Adobe Illustrator jest łatwy – oszczędzaj czas pracując szybciej:
  2. Część 3 – Adobe Photoshop jest skuteczny – doskonałe narzędzie bez tajemnic:
    • Główne opcje programu
    • Narzędzia
    • Przydatne skróty
    • Ustawianie koloru w Photoshopie
    • Rozdzielczość w Photoshopie
    • Najczęściej wykorzystywane opcje: selekcja, korekcja, usuwanie efektu mory, praca z tekstem, precyzyjne wycinanie, wybrane efekty specjalne
    • Warstwy
    • Optymalizowanie rozmiaru obrazu
    • Montaż i retusz zdjęć
    • Eksport – o czym warto pamiętać?

Cena: 1390 pln + 23% VAT

Kontakt

Aneta Korczak
tel. 604 455 182
aneta.korczak@kdkinfo.pl

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl