Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

Grafika i DTP w marketingu. Od projektu do wydruku.

Kategoria: ,

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

Dla kogo
marketingowcy, przedsiębiorcy, projektanci

Cel
zwiększenie kompetencji w zakresie estetyki w komunikacji marketingowej, projektowania i przygotowania do druku

Korzyści
łatwiejsza i szybsza praca własna, oraz współpraca z agencjami reklamowymi, studiami graficznymi, drukarniami.

Warsztatowa forma
Ćwiczenia praktyczne – praca z komputerem i oprogramowaniem graficznym

Program
Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie… – te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą! Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją reklamową? Wiedzieć i rozumieć, o czym „oni” mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne…? Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból (niepotrzebny) głowy.

1. Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
2. Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
3. O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone…
4. Pod kolor! Znaczenie kolorów – jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
5. Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
6. Jak przygotować plik do druku?
7. Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
8. Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
9. Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
10. O co chodzi z tymi „spadami”?
11. Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
12. Praca w programie Adobe Illustrator – sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację.
13. Inspiracje, pomysły, podpowiedzi

Cena: 1390 pln + 23% VAT

Kontakt

Karol Jarosz
tel. 22 378 26 81
karol.jarosz@kdkinfo.pl

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl