Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

GOOGLE DAY – WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ GIGANTA

Kategoria:

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

Cel szkolenia

• Poznanie kluczowych narzędzi – płatnych i bezpłatnych – udostępnionych przez potentata Google w sieci
• Prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
• Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
• Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

Metodologia

• Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google (płatne i bezpłatne) do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi
• Prezentacja i demonstracja narzędzi Google
• Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe

Korzyści dla uczestników

• 100% wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem
• inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
• tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
• wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci

Adresaci szkolenia

• Eksperci i specjaliści ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online 
• Pracownicy działów marketingu, HR, project managerowie poszukujący inspiracji  
• kierownicy i dyrektorzy nadzorujący komunikację marketingową i sprzedaż

 
Program

1. Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera!
– przegląd podstawowych statystyk – jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?
– interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!
– ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
– niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty]

2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO
– zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC – prześwietlamy algorytm Adwords
– interpretacja danych i wnioski – większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy – co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM
– strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe
– Narzędzie Google dla Webmasterów – jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?
– pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!
– Google Display Network – czyli jak wykorzystać w pełni potencjał reklamowy Google’a?

3. Google Maps
– jak zaistnieć w mapach Google’a bez żadnych opłat?
– monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?
– reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak?

4. Google i społeczności
– koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) – jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
– Google+ – pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google’a
– platforma blogowa blogspot  – tworzyć bloga czy reklamować się?
– pozostałe narzędzia społecznościowe Google (grupy dyskusyjne, Picassa)

5. Google Mobile
– platforma Google Play – jak promować aplikacje mobilne?
– projektowanie mobilnych narzędzi „krok po kroku”
– sieć reklamowa AdMob – kampanie w mobilnych aplikacjach

6. Pozostałe narzędzia Google:
a) Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google?
b) Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci?
c) Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
e) Google Tłumacz – po co i jak adaptować w projektach online?
f) pozostałe narzędzia Google dla Firm – jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?

Cena: 720 pln + 23% VAT

Kontakt

Iwona Kwiatkowska
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Partner

 

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl