Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

MS EXCEL DLA HR ÔÇô WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO W PRACY DZIA┼üU HR ÔÇô 2-DNIOWE WARSZTATY

26-03-2018 27-03-2018 Warszawa

Kategoria: , , ,

Istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç zorganizowania tego szkolenia w formie zamkni─Ötej (formularz)

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest nabycie umiej─Ötno┼Ťci w zakresie szybkiego i sprawnego pos┼éugiwania si─Ö programem Excel w codziennej pracy. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö po┼Ťwi─Öcimy analizie oraz gromadzeniu danych osobowych pracownik├│w. Uczestnicy naucz─ů si─Ö wyszukiwa─ç, wyr├│┼╝nia─ç i eksportowa─ç dane w MS Excel, sporz─ůdza─ç raporty, analizy i zestawienia w kr├│tkim czasie. Przedstawione zostan─ů mo┼╝liwo┼Ťci automatyzacji cz─Östo wykonywanych zada┼ä celem sprawniejszego zarz─ůdzania baz─ů pracownik├│w. W trakcie szkolenia wykorzystywane b─Öd─ů funkcje statystyczne i bazodanowe, zaawansowane u┼╝ywanie filtr├│w oraz formatowanie warunkowe. Przedstawiony b─Ödzie r├│wnie┼╝ spos├│b przygotowywania i zabezpieczania arkuszy, kt├│ry w dalszej kolejno┼Ťci b─Ödzie przesy┼éany do uzupe┼énienia. Om├│wione zostanie drukowanie dokument├│w z wszystkimi zaawansowanymi opcjami. Podczas warsztatu om├│wionych zostanie minimum 50 skr├│t├│w klawiszowych.

Adresaci szkolenia

Szkolenie skierowane jest do pracownik├│w dzia┼é├│w personalnych/kadr oraz do os├│b zajmuj─ůcych si─Ö analiz─ů danych osobowych przy wykorzystaniu programu Microsoft Excel.

 
Program

1. Formatowanie dokument├│w oraz przygotowanie ich do wydruku
ÔÇó Malarz format├│w
ÔÇó Narz─Ödzie Tabela
ÔÇó Tworzenie w┼éasnych format├│w dat i czasu
ÔÇó Formatowanie kom├│rek na podstawie ich warto┼Ťci (formatowanie warunkowe)
ÔÇó Przygotowanie dokumentu do wydruku (obszar wydruku, personalizowanie nag┼é├│wka i stopki, znak wodny, drukowanie nag┼é├│wka na ka┼╝dej drukowanej stronie)

2. Operacje na datach i czasie
ÔÇó Wykorzystanie serii danych do sprawnego okre┼Ťlania zakresu dat
ÔÇó Typy adresowania: wzgl─Ödne, bezwzgl─Ödne i mieszane
ÔÇó R─Öczne i automatyczne wstawiania dat i czasu do arkusza
ÔÇó Wykorzystanie formu┼é i funkcji do obliczania czasu pracy, wynagrodzenia, ewidencji urlopowych
ÔÇó Obliczenia zwi─ůzane ze sta┼╝em pracy

3. Wykorzystanie Excela do analizy danych
ÔÇó Sortowanie i filtrowanie danych
ÔÇó Analiza absencji (listy obecno┼Ťci) przy u┼╝yciu funkcji statystycznych: (m. in. SUMA.JE┼╗ELI, LICZ.JE┼╗ELI, SUMA.WARUNK├ôW)
ÔÇó Rozliczanie premii pracownik├│w przy u┼╝yciu funkcji logicznych (JE┼╗ELI, LUB, ORAZ, JE┼╗ELI.B┼ü─äD)
ÔÇó Zastosowanie funkcji wyszukiwania i adresu (m. in. WYSZUKAJ.PIONOWO)
ÔÇó Funkcje tekstowe wykorzystywane w celu wyodr─Öbniania danych: m. in. LEWY. PRAWY, FRAGMENT.TEKSTU, TEKST
ÔÇó Zastosowanie narz─Ödzia Tekst jako kolumny w kontek┼Ťcie dat
ÔÇó Analiza danych za pomoc─ů tabel i wykres├│w przestawnych ÔÇô wst─Öp
ÔÇó Konsolidacja danych z wielu plik├│w

4. Ochrona i sprawdzanie poprawno┼Ťci danych
ÔÇó Ochrona pliku, skoroszytu i arkusza (ograniczenie edycji przez u┼╝ytkownika, ochrona formu┼é arkusza)
ÔÇó Wymuszanie na u┼╝ytkowniku wprowadzania odpowiednich danych (np. tylko okre┼Ťlone warto┼Ťci wybierane z listy rozwijanej, data w prawid┼éowym formacie)

5. Wykresy
ÔÇó Dob├│r odpowiedniego typu wykresu do danych
ÔÇó Formatowanie wykres├│w
ÔÇó Style wykres├│w

6. Tworzenie formularzy elektronicznych ÔÇô wykorzystanie formant├│w programu Microsoft Excel.

7. Efektywna wsp├│┼épraca z programem Microsoft Word ÔÇô korespondencja seryjna.

Opinie uczestnik├│w poprzednich edycji szkolenia:

ÔÇ×Super pomys┼é na konkretne szkolenie z Excela dla HR, idealnie wpasowuj─ůce si─Ö w zakres zada┼ä na moim stanowiskuÔÇŁ
Paweł Staroń, Ministerstwo Rozwoju

ÔÇ×Praktyczne, przek┼éadalne na codzienn─ů prac─Ö z Excelem. Bardzo dobre umiej─Ötno┼Ťci dydaktyczne treneraÔÇŁ
Joanna Kciuk, PK  Components Piotr Kciuk

ÔÇ×Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Dzi─Öki szkoleniu nauczy┼éam si─Ö sprawniej pos┼éugiwa─ç┬á programem ExcelÔÇŁ
Marta┬áJawor- Misiak, Koleje Dolno┼Ťl─ůskie S.A.

Cena: 1090 pln + 23% VAT

Kontakt

Katarzyna Gietka 
tel. 22 378 26 81
kom. 668 326 022
katarzyna.gietka@kdkinfo.pl

Partner

 

 

26-03-2018 27-03-2018 Warszawa

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl