Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

MICROSOFT EXCEL W KSIĘGOWOŚCI – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO

29-01-2018 30-01-2018 Warszawa

Kategoria: ,

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

Cel szkolenia

Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z najczęściej wykorzystywanymi możliwościami aplikacji Microsoft Excel w pracy działów księgowych oraz przećwiczą ich zastosowanie w praktyce. Po szkoleniu uczestnicy szybko i sprawnie przygotują analizę kosztów, przychodów, rozrachunków, uzgodnień kont, zestawień księgowo-finansowych i danych do sprawozdań bilansowych.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Uczestnicy nauczą się korzystać z funkcji Excela szczególnie przydatnych dla pracowników działów księgowości co pozwoli zautomatyzować wykonywanie zadań m.in.:
• przygotować i obrabiać dane z wykorzystaniem formuł i funkcjonalności dostępnych w Excelu,
• analizować każdy nawet bardzo duży zbiorów danych i w ciągu kilku chwil przygotować z niego wielowymiarowe analizy i zestawienia.

Metody

Kurs prowadzony jest nowoczesnymi, interaktywnymi metodami, z użyciem projektora multimedialnego, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników. Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki (case studies). Zajęcia, pomimo prezentowania złożonej wiedzy merytorycznej, prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanej wiedzy przez każdego uczestnika szkolenia. Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych. Wszystkie ćwiczenia wykonane w Excelu można po zakończeniu zajęć zgrać i zabrać ze sobą.

Szkolenia mają charakter warsztatów, zawierających praktyczne ćwiczenia przy komputerach. Zapewniamy sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem.

 
Program

1.  Jak przyspieszyć pracę w księgowości stosując funkcje arkusza kalkulacyjnego Excel (funkcje matematyczne, logiczne, tekstowe, daty, wyszukiwania):
– uzgadnianie kont sprzedaży, VAT, magazynów, rozrachunków, rozliczenia zakupu itp. przy użyciu funkcji Excela
– szybkie i precyzyjne wyliczanie różnego rodzaju odpisów aktualizujących oraz rezerw
– szybka obróbka rachunków telefonicznych, faktur za paliwo, faktur leasingowych, list płac w celu przygotowania do jak najszybszego zaksięgowania

2. Analiza dużych baz danych z zastosowaniem tabeli przestawnej (podsumowanie danych w tabeli, elementy i pola obliczeniowe, grupowanie danych) czyli zrób analizy w 5 minut:
– analiza należności, zobowiązań, stanów magazynowych z uwzględnieniem podziału na dowolne grupy wiekowania
– analiza kosztów, przychodów oraz wyniku finansowego w rozbiciu na piony, działy i inne dowolne kategorie w oparciu o zapisy z ksiąg rachunkowych – struktura i dynamika zmian
– analiza i szybki rozliczanie inwentaryzacji dla poszczególnych towarów oraz grup towarów jednorodnych gatunkowo – optymalizacja księgowania wyników inwentaryzacji
– analiza kosztów operacyjnych np. koszty paliwa, leasingu, telefonów
– analiza środków trwałych znajdujących się w posiadaniu firmy
– analiza finansowa z wykorzystaniem zapisów z ksiąg rachunkowych

3. Jak uprościć sobie pracę wykorzystując makra czyli niech Excel zrobi część pracy za Ciebie.

Cena: 1390 pln + 23% VAT

Kontakt

Katarzyna Gietka
tel. 22 162 79 63
kom. 668 326 022
katarzyna.gietka@kdkinfo.pl

Partner

 

 

29-01-2018 30-01-2018 Warszawa

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl