Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA PRZY POMOCY SOCIAL MEDIA

Kategoria:

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

Program

I. Wstęp – kilka istotnych kwestii na początek
– Cele
– Integracja
– Content Marketing
– Mobilna przyszłość komunikacji

II. Marketing, promocja, PR w internecie
– Czym są social media ? Fenomen społeczności internetowych
– Przykłady udanych kampanii social media
– Główne zalety mediów społecznościowych w porównaniu z tradycyjnymi kanałami komunikacji
– Social media a reklama
– Kanały komunikacji
– Wskaźniki skuteczności
– Efektywność i optymalizacja działań
– Budowanie społeczności wokół organizacji/instytucji- cele i metody
– Viral marketing, Word of Mouth – jak zaprojektować udaną kampanię wirusową

III. Podstawowe platform komunikacji i ich wykorzystanie m.in.
– Facebook
– Twitter
– Google+
– LinkedIn
– Mikroblogi
– Fora dyskusyjne
– YouTube
– Instagram
– Pinterest
– Blog firmowy
– Serwisy newsowe
– Dziennikarstwo obywatelskie
– Współpraca z blogerami
– Polski rynek social media

IV. Public Relations w internecie i social media
– Jaki jest cel i sens misji organizacji? Mierzalne cele strategii PR
– Do kogo kierowane są działania informacyjne? Grupy docelowe
– Jakie są cele i dążenia głównych grup docelowych?
– Jakie są oczekiwania i postulaty wobec organizacji? Misja. Wartości instytucji publicznych
– Główne przekazy komunikacji internetowej
– Rodzaje internetowych narzędzi komunikacji, przykłady ich zastosowań w public relations, cechy specyficzne i wymagania
– Narzędzia tradycyjne transponowane na Internet (elektroniczne newsroomy, biura, konferencje online, spotkania)
– Nowe narzędzia (blogi, kanały wideo, platformy społecznościowe, dystrybucja wirusowa)
– Media „owned, earned, bought” w Internecie – specyfika, konkretne przykłady i analiza skuteczności
– Jak zmierzyć (ocenić) efekt działań PR i e-PR?
– Integracja narzędzi tradycyjnego PR z internetowymi, jako warunek skutecznej strategii komunikacji organizacji
– Fundamenty strategii komunikacyjnej w sieci

V. Przygotowanie planu i strategii w social media
– Fazy konstruowania procesu komunikacji w Internecie
– Klucze sukcesu komunikacyjnego w Internecie
– Definicja pożądanego efektu docelowego jako integralny element strategii
– Studia przypadków

VI. Jak poradzić sobie z tym co w Internecie niedopuszczalne, nieprzyjemne, nielegalne, lub po prostu złe?
– Jak nie zostać spamerem
– Krytyka w Internecie, jej granice i sposoby na trudne sytuacje oraz kryzysy
– Jasne i jawne reguły zamiast cenzury
– Typowe błędy popełniane w społecznościowych mediach
– Taktyka a strategia, czyli o przewagach dobrze przemyślanej elastyczności
– Mini poradnik kryzysowy. Czy to prawda, że każdy kryzys w social media może zostać przekuty na triumf?
– Kryzys częścią twojej strategii
– Case studies: Przykłady głośnych i pouczających kryzysów internetowych

VII. Podsumowanie. Pytania i odpowiedzi

Cena: 650 pln + 23% VAT

Kontakt

Iwona Kwiatkowska
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Partner

 

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl