Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

Copywriting w marketingu i reklamie

Kategoria:

Istnieje możliwość zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej (formularz)

Korzyści ze szkolenia:

Zwiększysz skuteczność Twoich tekstów biznesowych (na stronie www, ulotce, folderze itp.).

Zwiększysz skuteczność komunikacji bezpośredniej i pośredniej z Twoimi Klientami i partnerami biznesowymi (w rozmowach telefonicznych, komunikacji e-mailowa, listowej).

Zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług reklamowych.

 

Opis szkolenia:

Jak pisać krótko, treściwie i efektywnie. Co zrobić, by dodać słowom mocy i zwiększyć skuteczność przekazu?

Warsztaty biznesowe prowadzone przez doświadczonego copywritera. Żadnych wydumanych „hipnotycznych teorii”. Porady, przykłady, ćwiczenia z tworzenia komunikatów marketingowych – Szkolenie odkrywa tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Podczas szkolenia poznasz wiele przykładów, sprawdzonych rozwiązań oraz sytuacji, w których warto poszukać innej – niż ogólnie zalecana – drogi. Bo tekst bez kontekstu jest tylko pretekstem.

Przesłanie szkolenia:

Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu „artystycznego ego” twórcy. Dlatego szkolenie NIE jest ukierunkowane na tworzenie „sztuki dla sztuki” lub tzw. „zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych”! Mówimy o copywritingu/komunikacji zorientowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku). SPRZEDAJEMY, albo nas nie ma (David Ogilvy).

Dowiedz się i przećwicz:

  • jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, e-mail, ofertę,
  • jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
  • jak „podkręcić” komunikat bez zmieniania faktów,
  • jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych
  • jak „zabrać się” do pisania, jak podkreślać korzyści.

Cele szkolenia:

  • Dowiedz się jak samodzielnie tworzyć skuteczne, perswazyjne oferty.
  • Poznaj sposoby zwiększania perswazyjności komunikatu marketingowego.
  • Poznaj metodologię pracy nad skutecznym komunikatem (dobór słów, różnice między słowami)

Grupa docelowa:

  • Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
  • Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

Program:

  1. Jak trafiać w samo sedno czyli jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze.
  2. Język korzyści czyli jak przedstawić odbiorcy korzyści związane z Twoim produktem.
  3. Język marki czyli jak pisać „w klimacie” marki, produktu, odbiorcy.
  4. Subtelne różnice – konkretny efekt czyli jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmiany faktów
    • Które słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
    • Jeśli; kiedy; możesz; tylko, zawsze; proste słowa; jak dodać więcej emocji?; kto tu rządzi? ułatwiaj; wszyscy, każdy; ale, a lecz; czas teraźniejszy czy przyszły?; kiedy użyć strony biernej?
  5. Liczby w komunikacie marketingowym czyli tydzień to nie to samo, co 7 dni.
    • Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
    • Przybliżanie pożądanej wartości
    • Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
    • Dokładne liczby – kiedy i dlaczego?
  6. Pozytywnie czy negatywnie? czyli plusy dodatnie i „plusy ujemne”.
    • Kiedy pozytywnie?
    • Kiedy negatywnie?
    • Kiedy warto używać przeczeń?
    • Jak wzmocnić słowo NIE?
  7. Wyróżniaj! czyli jak ułatwić życie odbiorcy (i samemu sobie).
    • Co wyróżniać?
    • Jak wyróżniać?
  8. Nagłówki czyli jak skutecznie „zanęcić”?
    • Rodzaje i przykłady skutecznych nagłówków.
    • Wpadki.
  9. List biznesowy
    • Kolejność czytania
    • Konkretnie: co w poszczególnych akapitach?
    • Jak zacząć i jak zakończyć?
    • Wykorzystaj siłę postcsriptum
  10. List e-mail
    • Temat; pole nadawcy; treść; multimedia.
  11. Webriting – tekst strony WWW czyli jak pisać efektywne teksty do Internetu.
    • Gdzie umiejscawiać kluczowe słowa?
    • Odwrotnie niż u Hitchcocka
    • Jak pisać: tytuły, nagłówki, akapity, wypunktowania, tabele, opisy linków?
    • Cyfry i liczby w tekście strony www

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE:

praca w grupach i indywidualna.

PRZYKŁADY:

teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe, nagłówki, tytuły, listy biznesowe, e-maile.

Cena: 1390 pln + 23% VAT

Kontakt

Aneta Korczak
tel. 604 455 182
aneta.korczak@kdkinfo.pl

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl