Widget Menu

Aenean lacinia varius vulputate. Cras in tellus eros, vitae volutpat lectus. Suspendisse nec elit nec mi pretium ullamcorper.

WYDRUKUJ

Kategoria: Polecane Szkolenia

  1. PSYCHOEKOLOGIA PRACY I EMOCJI MENEDŻERA – trening transformacji mentalnej i emocjonalnej
  2. Konferencja Kadry i HR 2018
  3. Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi – warsztaty dla specjalistów HR, komisji antymobbingowych i rzeczników zaufania.
  4. ŻYDOWSKA SZTUKA KUPIECKA – trening taktyki negocjacji zakupowych oparty na Talmudzie
  5. Konferencja Podatkowa
  6. Konferencja VAT i PIT/CIT
  7. Trudne rozmowy managera, czyli sztuka mistrzowskiej komunikacji z podwładnymi
  8. Excel jako narzędzie wspomagające w marketingu.
  9. Skuteczny, nowoczesny Menedżer
  10. Analizy w dziale personalnym – praktyczne warsztaty z wykorzystaniem Excela
  11. Ocena efektywności szkoleń – metody, narzędzia oraz analiza najczęstszych błędów.
  12. JAK WYGRAĆ Z „RYNKIEM PRACOWNIKA” – CZYLI POZYSKAĆ I ZATRZYMAĆ SPECJALISTÓW W FIRMIE?
  13. JAK WYGRAĆ Z „RYNKIEM PRACOWNIKA” – CZYLI POZYSKAĆ I ZATRZYMAĆ SPECJALISTÓW W FIRMIE?

Kategoria: Podatki

  1. ŻYDOWSKA SZTUKA KUPIECKA – trening taktyki negocjacji zakupowych oparty na Talmudzie
  2. Split Payment i zmiany w VAT od 1 lipca 2018 r., po których nic już nie będzie takie samo
  3. Konferencja Podatkowa
  4. PODATEK PIT I CIT – praktyka 2017 i uchwalone zmiany na 2018 rok. Warsztaty podatkowe. Najnowsze stanowiska i interpretacje organów skarbowych. Uporządkowanie starej wiedzy z nowej perspektywy.
  5. Konferencja VAT i PIT/CIT
  6. Menedżer zespołu księgowego – skuteczny Lider, skutecznego zespołu
  7. PODATEK VAT, CIT I PIT – ZMIANY 2018 W PIGUŁCE
  8. PODATEK VAT, CIT I PIT – ZMIANY 2018 W PIGUŁCE (Gdańsk)
  9. PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB PRAWNYCH PO GŁĘBOKICH ZMIANACH NA 2018 (w tym zmiany obowiązujące od 12 sierpnia 2017 r.)
  10. VAT w transakcjach wewnątrzunijnych – 2018
  11. Podatek u źródła – jak pogodzić ustawy podatkowe z umowami o unikaniu podwójnego opodatkowania?
  12. ZUS i płace 2017/2018 – Prawo ubezpieczeń społecznych w teorii i praktyce – aktualne problemy, korekta deklaracji ZUS, zmiany w zasadach podlegania ZUS i zasiłkach od 2017, e-zwolnienia, jedno konto dla płatności, inne zagadnienia w praktyce
  13. Funkcjonowanie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w obrocie gospodarczym – od założenia po likwidację, ze szczególnym uwzględnieniem problemów księgowych i podatkowych. Odpowiedzialność zarządu a odpowiedzialność księgowych.
  14. FAKTUROWANIE 2017/2018. Zasady, praktyka, sankcje, zagrożenia.
  15. Przegląd podatkowych zmian 2017-PIT, VAT, stawka godzinowa
  16. Podatek VAT od podstaw
  17. Zatrzymać stres – Jak spowodować, by stres działał na naszą korzyść, jak pomóc sobie i bliskim w kryzysach emocjonalnych i depresji
  18. Wynagrodzenia/Premie/Dodatki – co powinieneś wiedzieć?
  19. Ceny transferowe. Rewolucyjne zmiany obowiązujące od 2017 r.
  20. Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce w 2018 r.
  21. Reprezentacja i reklama w świetle podatków
  22. Trening kontroli emocji
  23. SAMOCHÓD W FIRMIE W 2018 ROKU i DELEGACJE SŁUŻBOWE– z uwzględnieniem najnowszych zmian oraz najnowszego orzecznictwa i interpretacji organów skarbowych
  24. Płatności w działalności gospodarczej. Problemy prawa cywilnego i podatkowego.
  25. Planowane zmiany na 2018 r. oraz wybrane zagadnienia w podatku VAT i CIT
  26. Świadczenie usług krajowych oraz eksport i import usług w polskim systemie VAT – 2018

Kategoria: Finanse

  1. Split Payment i zmiany w VAT od 1 lipca 2018 r., po których nic już nie będzie takie samo
  2. Reprezentacja i reklama w świetle podatków
  3. SAMOCHÓD W FIRMIE W 2018 ROKU i DELEGACJE SŁUŻBOWE– z uwzględnieniem najnowszych zmian oraz najnowszego orzecznictwa i interpretacji organów skarbowych
  4. PODATEK PIT I CIT – praktyka 2017 i uchwalone zmiany na 2018 rok. Warsztaty podatkowe. Najnowsze stanowiska i interpretacje organów skarbowych. Uporządkowanie starej wiedzy z nowej perspektywy.
  5. PSYCHOEKOLOGIA PRACY I EMOCJI MENEDŻERA – trening transformacji mentalnej i emocjonalnej
  6. Split payment a Faktury i e-faktury 2018
  7. VAT w transakcjach wewnątrzunijnych – 2018
  8. Trening kontroli emocji
  9. ŻYDOWSKA SZTUKA KUPIECKA – trening taktyki negocjacji zakupowych oparty na Talmudzie
  10. Podatek VAT od podstaw
  11. Konferencja Podatkowa
  12. MICROSOFT EXCEL W KSIĘGOWOŚCI – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO
  13. Funkcjonowanie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w obrocie gospodarczym – od założenia po likwidację, ze szczególnym uwzględnieniem problemów księgowych i podatkowych. Odpowiedzialność zarządu a odpowiedzialność księgowych.
  14. ZUS i płace 2017/2018 – Prawo ubezpieczeń społecznych w teorii i praktyce – aktualne problemy, korekta deklaracji ZUS, zmiany w zasadach podlegania ZUS i zasiłkach od 2017, e-zwolnienia, jedno konto dla płatności, inne zagadnienia w praktyce
  15. Lista płac 2018 – omówienie trudnych przypadków. Uchwalone i planowane zmiany w ZUS i płacach na rok 2018
  16. Zatrzymać stres – Jak spowodować, by stres działał na naszą korzyść, jak pomóc sobie i bliskim w kryzysach emocjonalnych i depresji
  17. Konferencja VAT i PIT/CIT
  18. Świadczenie usług krajowych oraz eksport i import usług w polskim systemie VAT – 2018
  19. Wynagrodzenia/Premie/Dodatki – co powinieneś wiedzieć?
  20. Płatności w działalności gospodarczej. Problemy prawa cywilnego i podatkowego.
  21. Prawo pracy w pigułce – szkolenie dla menedżerów
  22. Menedżer zespołu księgowego – skuteczny Lider, skutecznego zespołu
  23. Planowane zmiany na 2018 r. oraz wybrane zagadnienia w podatku VAT i CIT
  24. Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce w 2018 r.
  25. Ceny transferowe. Rewolucyjne zmiany obowiązujące od 2017 r.
  26. Przegląd podatkowych zmian 2017-PIT, VAT, stawka godzinowa
  27. FAKTUROWANIE 2017/2018. Zasady, praktyka, sankcje, zagrożenia.
  28. Podatek u źródła – jak pogodzić ustawy podatkowe z umowami o unikaniu podwójnego opodatkowania?
  29. PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB PRAWNYCH PO GŁĘBOKICH ZMIANACH NA 2018 (w tym zmiany obowiązujące od 12 sierpnia 2017 r.)
  30. PODATEK VAT, CIT I PIT – ZMIANY 2018 W PIGUŁCE (Gdańsk)
  31. PODATEK VAT, CIT I PIT – ZMIANY 2018 W PIGUŁCE

Kategoria: Kadry i płace

  1. ŻYDOWSKA SZTUKA KUPIECKA – trening taktyki negocjacji zakupowych oparty na Talmudzie
  2. Split Payment i zmiany w VAT od 1 lipca 2018 r., po których nic już nie będzie takie samo
  3. ADAPTACJA NOWYCH PRACOWNIKÓW czyli procedura adaptacji jako narzędzie w strategicznym zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacji
  4. PODATEK PIT I CIT – praktyka 2017 i uchwalone zmiany na 2018 rok. Warsztaty podatkowe. Najnowsze stanowiska i interpretacje organów skarbowych. Uporządkowanie starej wiedzy z nowej perspektywy.
  5. Lista płac 2018 – omówienie trudnych przypadków. Uchwalone i planowane zmiany w ZUS i płacach na rok 2018
  6. Prawo pracy w pigułce – szkolenie dla menedżerów
  7. Konferencja VAT i PIT/CIT
  8. Menedżer zespołu księgowego – skuteczny Lider, skutecznego zespołu
  9. PODATEK VAT, CIT I PIT – ZMIANY 2018 W PIGUŁCE
  10. PODATEK VAT, CIT I PIT – ZMIANY 2018 W PIGUŁCE (Gdańsk)
  11. Konferencja Kadry i HR 2018
  12. Oceny okresowe pracowników
  13. PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB PRAWNYCH PO GŁĘBOKICH ZMIANACH NA 2018 (w tym zmiany obowiązujące od 12 sierpnia 2017 r.)
  14. VAT w transakcjach wewnątrzunijnych – 2018
  15. Podatek u źródła – jak pogodzić ustawy podatkowe z umowami o unikaniu podwójnego opodatkowania?
  16. ZUS i płace 2017/2018 – Prawo ubezpieczeń społecznych w teorii i praktyce – aktualne problemy, korekta deklaracji ZUS, zmiany w zasadach podlegania ZUS i zasiłkach od 2017, e-zwolnienia, jedno konto dla płatności, inne zagadnienia w praktyce
  17. Dyskryminacja i mobbing w polskim prawie pracy
  18. Funkcjonowanie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w obrocie gospodarczym – od założenia po likwidację, ze szczególnym uwzględnieniem problemów księgowych i podatkowych. Odpowiedzialność zarządu a odpowiedzialność księgowych.
  19. Mistrzowska rozmowa oceniająca
  20. JAK WYGRAĆ Z „RYNKIEM PRACOWNIKA” – CZYLI POZYSKAĆ I ZATRZYMAĆ SPECJALISTÓW W FIRMIE?
  21. FAKTUROWANIE 2017/2018. Zasady, praktyka, sankcje, zagrożenia.
  22. JAK WYGRAĆ Z „RYNKIEM PRACOWNIKA” – CZYLI POZYSKAĆ I ZATRZYMAĆ SPECJALISTÓW W FIRMIE?
  23. Zatrzymać stres – Jak spowodować, by stres działał na naszą korzyść, jak pomóc sobie i bliskim w kryzysach emocjonalnych i depresji
  24. Wynagrodzenia/Premie/Dodatki – co powinieneś wiedzieć?
  25. Ceny transferowe. Rewolucyjne zmiany obowiązujące od 2017 r.
  26. Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce w 2018 r.
  27. Reprezentacja i reklama w świetle podatków
  28. Trening kontroli emocji
  29. SAMOCHÓD W FIRMIE W 2018 ROKU i DELEGACJE SŁUŻBOWE– z uwzględnieniem najnowszych zmian oraz najnowszego orzecznictwa i interpretacji organów skarbowych
  30. Płatności w działalności gospodarczej. Problemy prawa cywilnego i podatkowego.
  31. Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi – warsztaty dla specjalistów HR, komisji antymobbingowych i rzeczników zaufania.
  32. Ocena efektywności szkoleń – metody, narzędzia oraz analiza najczęstszych błędów.
  33. Wartościowanie stanowisk pracy oraz kompetencji
  34. Systemy Ocen Pracowniczych – przygotowanie i stosowanie
  35. Ochrona Danych Osobowych w Dziale HR – Reforma RODO

Kategoria: Kompetencje osobiste

  1. ADAPTACJA NOWYCH PRACOWNIKÓW czyli procedura adaptacji jako narzędzie w strategicznym zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacji
  2. Akademia Menadżera, czyli sztuka mistrzowskiej komunikacji z podwładnymi
  3. Budowanie i wzmacnianie autorytetu managera, czyli sztuka skutecznego kierowania innymi
  4. Horse Assisted Education – rozwój osobisty i biznesowy z udziałem koni
  5. Myślenie analityczne – techniki zwiększania kreatywności i twórczego myślenia
  6. Negocjacje zakupowe
  7. Obsługa Klienta
  8. PSYCHOEKOLOGIA PRACY I EMOCJI MENEDŻERA – trening transformacji mentalnej i emocjonalnej
  9. Reklamacje. Obsługa klienta w procesie reklamacji
  10. Relacje w zespole. Co menadżer powinien wiedzieć o mobbingu, dyskryminacji, konfliktach – jak im przeciwdziałać?
  11. Skuteczna Asystentka
  12. Skuteczny, nowoczesny Menedżer
  13. Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard) jako narzędzie pracy menedżera
  14. Trening dla trenerów
  15. Trening kontroli emocji
  16. Trening menadżerski dla pracowników produkcji
  17. Trudne rozmowy managera, czyli sztuka mistrzowskiej komunikacji z podwładnymi
  18. Trudne sytuacje komunikacyjne czyli działania zwiększające efektywność działania zespołów
  19. Work Life Balance. Jak budować wewnętrzne poczucie harmonii życiowej
  20. Zarządzanie projektami – przegląd metodyk (PMI, PRINCE2, Agile, IPMA, Rup, SixSigma)
  21. Zarządzanie zespołem
  22. Zatrzymać stres – Jak spowodować, by stres działał na naszą korzyść, jak pomóc sobie i bliskim w kryzysach emocjonalnych i depresji
  23. ŻYDOWSKA SZTUKA KUPIECKA – trening taktyki negocjacji zakupowych oparty na Talmudzie

Kategoria: Marketing i PR

  1. Wprowadzenie nowego produktu na rynek
  2. Zarządzanie produktem (product management).
  3. Zarządzanie zespołem
  4. Trudne sytuacje komunikacyjne czyli działania zwiększające efektywność działania zespołów
  5. Obsługa Klienta
  6. Copywriting w marketingu i reklamie
  7. Grafika i DTP w marketingu. Od projektu do wydruku.
  8. Excel jako narzędzie wspomagające w marketingu.
  9. WEBWRITING I CONTENT MARKETING – SKUTECZNA PROMOCJA W INTERNECIE
  10. Rozporządzenie Ochrony Danych Osobowych (RODO/GDPR) vs. Ustawa o ochronie danych osobowych. Jakie zmiany czekają nas po 25 maja 2018 roku?
  11. WYSOKA POZYCJA W WYSZUKIWARKACH INTERNETOWYCH – JAK JĄ OSIĄGNĄĆ WYKORZYSTUJĄC CONTENT MARKETING
  12. POZYCJONOWANIE STRON WWW – POZIOM EKSPERCKI
  13. POZYCJONOWANIE STRON WWW
  14. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA PRZY POMOCY SOCIAL MEDIA
  15. PROMOCJA W INTERNECIE OD A DO Z – PLANOWANIE I DOBÓR NARZĘDZI KOMUNIKACJI ONLINE KROK PO KROKU
  16. ANALITYKA WEBOWA W OPARCIU O GOOGLE ANALYTICS
  17. 100% SPRZEDAŻY ONLINE – E-COMMERCE I GENEROWANIE LEADÓW
  18. GOOGLE DAY – WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ GIGANTA
  19. E-MAIL MARKETING – 100% PRAKTYKI O MAILINGACH I NEWSLETTERACH
  20. ANALITYKA WEBOWA W OPARCIU O GOOGLE ANALYTICS
  21. ePR – JAK SKUTECZNIE PROWADZIĆ PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE

Kategoria: Logistyka i produkcja

  1. Planowanie i prognozowanie w logistyce
  2. Optymalizacja gospodarki paletowej
  3. Koszty produkcji – praktyka i metodologia
  4. Gospodarka magazynowa, zarządzanie magazynem i zarządzanie zapasami
  5. Warunki handlowe INCOTERMS® 2010
  6. ABC zamówień publicznych i zasada konkurencyjności
  7. Inwentaryzacja w przedsiębiorstwie
  8. Umowy handlowe w obrocie gospodarczym
  9. Transport i spedycja międzynarodowa w handlu zagranicznym
  10. Trening menadżerski dla pracowników produkcji
  11. Czas pracy i prawo pracy na produkcji
  12. Reklamacje i dochodzenie roszczeń (spedycja i transport drogowy)
  13. Reklamacje. Obsługa klienta w procesie reklamacji
  14. Optymalizacja innowacja i profesjonalne technologie w magazynie
  15. Excel dla Logistyków
  16. System INTRASTAT w roku 2018

Kategoria: Human resources

  1. PSYCHOEKOLOGIA PRACY I EMOCJI MENEDŻERA – trening transformacji mentalnej i emocjonalnej
  2. Ochrona Danych Osobowych w Dziale HR – Reforma RODO
  3. Konferencja Kadry i HR 2018
  4. Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi – warsztaty dla specjalistów HR, komisji antymobbingowych i rzeczników zaufania.
  5. ŻYDOWSKA SZTUKA KUPIECKA – trening taktyki negocjacji zakupowych oparty na Talmudzie
  6. ADAPTACJA NOWYCH PRACOWNIKÓW czyli procedura adaptacji jako narzędzie w strategicznym zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacji
  7. Rekrutacja i selekcja pracowników – czyli sekrety udanej rozmowy kwalifikacyjnej
  8. Lista płac 2018 – omówienie trudnych przypadków. Uchwalone i planowane zmiany w ZUS i płacach na rok 2018
  9. Systemy szkoleń – Zarządzanie szkoleniami
  10. Zarządzanie zespołem
  11. Trudne sytuacje komunikacyjne czyli działania zwiększające efektywność działania zespołów
  12. Obsługa Klienta
  13. Prawo pracy w pigułce – szkolenie dla menedżerów
  14. MS EXCEL DLA HR – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO W PRACY DZIAŁU HR – 2-DNIOWE WARSZTATY
  15. Mierniki personalne – Praktyczne warsztaty z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
  16. Analizy w dziale personalnym – praktyczne warsztaty z wykorzystaniem Excela
  17. Planowanie i analiza szkoleń pracowników – Narzędzia dla działu personalnego z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
  18. Systemy Ocen Pracowniczych – przygotowanie i stosowanie
  19. Wartościowanie stanowisk pracy oraz kompetencji
  20. Zarządzanie różnorodnością – wiele światów, jeden zespół
  21. System Kompetencji jako podstawa Zarządzania Zasobami Ludzkimi w firmie
  22. Zarządzanie wynagrodzeniami
  23. Ocena efektywności szkoleń – metody, narzędzia oraz analiza najczęstszych błędów.
  24. Social media w rekrutacji i HR
  25. Rozporządzenie Ochrony Danych Osobowych (RODO/GDPR) vs. Ustawa o ochronie danych osobowych. Jakie zmiany czekają nas po 25 maja 2018 roku?
  26. JAK WYGRAĆ Z „RYNKIEM PRACOWNIKA” – CZYLI POZYSKAĆ I ZATRZYMAĆ SPECJALISTÓW W FIRMIE?
  27. JAK WYGRAĆ Z „RYNKIEM PRACOWNIKA” – CZYLI POZYSKAĆ I ZATRZYMAĆ SPECJALISTÓW W FIRMIE?
  28. Mistrzowska rozmowa oceniająca
  29. Dyskryminacja i mobbing w polskim prawie pracy
  30. Oceny okresowe pracowników

Kategoria: Szkolenia komputerowe

  1. Grafika i DTP w marketingu. Od projektu do wydruku.
  2. Tabele przestawne. Jak skrócić czas przygotowania i podnieść efektywność analiz. Warsztaty z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
  3. MICROSOFT EXCEL OD PODSTAW – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO W BIZNESIE
  4. MICROSOFT EXCEL POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO W BIZNESIE
  5. MICROSOFT EXCEL POZIOM ZAAWANSOWANY – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO W BIZNESIE
  6. Mierniki personalne – Praktyczne warsztaty z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
  7. Planowanie i analiza szkoleń pracowników – Narzędzia dla działu personalnego z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
  8. Excel jako narzędzie wspomagające w marketingu.
  9. Analizy w dziale personalnym – praktyczne warsztaty z wykorzystaniem Excela
  10. MS EXCEL DLA HR – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO W PRACY DZIAŁU HR – 2-DNIOWE WARSZTATY
  11. Funkcje i formuły, czyli jak skrócić czas kalkulacji i obróbki danych

Kategoria: Excel

  1. Analizy w dziale personalnym – praktyczne warsztaty z wykorzystaniem Excela
  2. MICROSOFT EXCEL W KSIĘGOWOŚCI – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO
  3. Tabele przestawne. Jak skrócić czas przygotowania i podnieść efektywność analiz. Warsztaty z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
  4. MICROSOFT EXCEL OD PODSTAW – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO W BIZNESIE
  5. MICROSOFT EXCEL POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO W BIZNESIE
  6. Excel dla Logistyków
  7. MICROSOFT EXCEL POZIOM ZAAWANSOWANY – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO W BIZNESIE
  8. Mierniki personalne – Praktyczne warsztaty z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
  9. Planowanie i analiza szkoleń pracowników – Narzędzia dla działu personalnego z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
  10. Excel jako narzędzie wspomagające w marketingu.
  11. MS EXCEL DLA HR – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO W PRACY DZIAŁU HR – 2-DNIOWE WARSZTATY

Kategoria: Zarządzanie projektami

  1. Zarządzanie strategiczne
  2. Zarządzanie projektami
  3. Zarządzanie projektami – przegląd metodyk (PMI, PRINCE2, Agile, IPMA, Rup, SixSigma)

Kategoria: Zarządzanie

  1. Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard) jako narzędzie pracy menedżera
  2. Zarządzanie strategiczne
  3. Trening menadżerski dla pracowników produkcji
  4. Zarządzanie projektami – przegląd metodyk (PMI, PRINCE2, Agile, IPMA, Rup, SixSigma)
  5. Rozporządzenie Ochrony Danych Osobowych (RODO/GDPR) vs. Ustawa o ochronie danych osobowych. Jakie zmiany czekają nas po 25 maja 2018 roku?
  6. Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce w 2018 r.
  7. Relacje w zespole. Co menadżer powinien wiedzieć o mobbingu, dyskryminacji, konfliktach – jak im przeciwdziałać?

Kategoria: Szkolenia IT

  1. MS EXCEL DLA HR – WYKORZYSTANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO W PRACY DZIAŁU HR – 2-DNIOWE WARSZTATY
  2. Funkcje i formuły, czyli jak skrócić czas kalkulacji i obróbki danych

Kategoria: Kongresy

  1. Konferencja Kadry i HR 2018

Kategoria: Zamówienia publiczne

  1. ABC zamówień publicznych i zasada konkurencyjności

Kategoria: Prawo

  1. Warunki handlowe INCOTERMS® 2010
  2. Dyskryminacja i mobbing w polskim prawie pracy
  3. Rozporządzenie Ochrony Danych Osobowych (RODO/GDPR) vs. Ustawa o ochronie danych osobowych. Jakie zmiany czekają nas po 25 maja 2018 roku?
  4. Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce w 2018 r.
  5. Relacje w zespole. Co menadżer powinien wiedzieć o mobbingu, dyskryminacji, konfliktach – jak im przeciwdziałać?
  6. Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi – warsztaty dla specjalistów HR, komisji antymobbingowych i rzeczników zaufania.

Kategoria: Mała firma

  1. SAMOCHÓD W FIRMIE W 2018 ROKU i DELEGACJE SŁUŻBOWE– z uwzględnieniem najnowszych zmian oraz najnowszego orzecznictwa i interpretacji organów skarbowych

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl